青梅不喝酒

杂食动物//年更型选手

【风丽】两杯茶 01

一个港风尝试。

笔者并非港澳人士,欢迎捉虫~

(如果出现阅读障碍请直接跳到文末)


含削微的风镜和台丽,不打tag了


——————分割线——————


夜。


于曼丽一人行在街头。周围人个个面上无乜表情,同佢擦身而过,甚至乎都冇望佢一眼。


呢个时间,尽是啱啱收工或者即将去打第二份工嘅打工仔。


香港嘅生活节奏咁快,好似人人都着紧时间揾工做嘢养番自己先系正经条路,无乜人似于曼丽咁无聊系街道上行来行去,好似只孤魂野鬼。


谂下,到咗香港咁耐,自己好似重新生咗一次,但孤儿仔一个,无乜亲朋好友,又唯恐自己行差踏错,竟按兵不动已经成个月,冇揾工,亦都冇识得乜朋友。


真系一个BB仔咁……自己都先嘲笑起自己嚟噶。


又谂,头先廿年简直就系噩梦一样,依家死里求生逃嚟香港,咁难做嘅嘢都比自己完成,搏命嚟噶嘛,肯定得啦。


于是又行得快点,坐最后一班天星小轮返屋企。虽然只系唐楼,但终归有得一屋立足,已经好好运啦。



 

“唔该……”


转过一个街口,比人无端端阻住,于曼丽嚇咗一跳。


“唔洗惊,我唔系坏人嚟噶。我系想问下你有冇散纸同埋银仔可以借比我?”


先至看清个人,按住个肚面色好差,似是病咗。


“我肚痛……我识得食乜药嚟噶,只需要你借一小小银仔比我,我自己去买。听日还你。”倒是都几有礼貌。


“你住嗰度?需唔需帮手搵你屋企人嚟?”


“千其冇!”一只手突然捉住佢,好大力。第二次比嚇一跳,于曼丽翻白眼。等佢抬头先发现其实个人好后生,似是系读紧书,咪中五即系中六。仲有点靓,又偷偷谂。


“你笑乜啊?”


“吓?我头先笑咩?”于曼丽醒神,同佢吹水话,“我笑你同屋企人嬲,睇你个样都知你家境几好,依家落得周身无蚊,竟然企系街边拦住陌生人借钱。”


“乜啊……讲来真系成布咁长,你唔会明噶。”


装胸作势!“不如咁啦,我陪你去买药,我知边度可以睇医生,只不过你呢种公子哥惯咗去大医院,唔知肯唔肯比面。”


“你睇低我?”个位公子哥好脾气未嬲,仲伸过一只手搭系佢膊头,“比我撑一下。”


黐人精……


“喂,我叫明台,你叫乜名啊?”


“……于曼丽。”


“哇!于小姐果然系人如其名,生得咁靓仔,心地仲好,有冇男朋友,需唔需介绍比你识啊?”


“做乜,你搭我糖?”于曼丽望住佢,黐人精咁浮夸?


“你冇就介绍个比你噶嘛。”


我哋好似啱啱先第一次碰面哦?于曼丽心入面白眼已经翻上天,“到啦。”



 

公子哥亦都冇乜公子脾气,坐低比医生睇病,跟著又攞药,一路都冇停过同于曼丽倾计。


吵喧巴闭。亦都唔知今晚第几次闹佢。


佢话佢屋企老豆老母过世早,屋企只得家姐同埋两个哥哥,佢系屋企最细个。佢依家啱啱毕咗业,家姐谂住移民去英国,成家人只留低佢一个系香港继续读大学,完成功课之后先去得。佢唔中意,今晚同家姐嗌交,自己赌气由屋企出嚟,未食晚饭先得肚痛犯咗胃病。


原来果然系中六,个样仲后生些。


“比你见笑嗻。”讲完又彬彬有礼同佢道歉,于曼丽都唔知依家仲系哭得同埋笑得。


到底系家事嚟噶,咁放心同外人讲咩?还系公子哥养尊处优,由细到大都未尝过乜苦头,依家睇人个个都系好人,陪住佢睇一次医生就咁亲,家事全部讲嗮出嚟,好似仲要同佢走。


“你依家点算?”明台攞嗮药出来,转头问佢。


“咪走咯。我住九龙城寨,好近噶。”


呢次调转嚟换明台嚇咗一跳,“你住九龙城寨入面?”


“好危险哦,你一个女仔点会住个度?”


摆下手,唔讲咁多。于曼丽本来唔惯同人哋讲嘢,依家已经觉得明台多话,如果自己再讲,咪同佢一样?


明台已经又自己讲开,“睇你个样都唔似黑社会噶……不如咁,我之前系我学校附近租咗一间房,你住个度入去,听日你几时上工,我车你?”


真系痴咁线?我哋今晚明明第一次见面……


突然又谂到,难道佢系勾女?


面上仲要客气,“唔洗啦,我住唐楼嚟噶,同一班姊妹一齐住,好安全噶,多谢你费心。呢度真系好近,我行过去咪得了,不过你比较重要,你住边啊,需唔需搭的士?”


好彩明台亦未再坚持,“咁你自己小心点,我自己返屋企得噶啦。多谢你今晚陪我,得闲请饮茶啦。”


就此别过。



 

“sorry,中环塞车,迟咗。”


“唔紧要。”


“咖啡唔该,”明镜落座,开门见山同对面人话,“王生,今次特登约你出嚟,是有两件事相求。”


王天风面上始终挂住笑容,亦都极有风度,“唔使客气,你亦都唔使有乜压力,我哋做唔成夫妻亦都系朋友嚟噶,你尽管开口。”


“第一件事,我个细佬,明台,暑假之后会入到港大读书,虽然佢已经系大学生,但系仍然似个细路仔咁,为人处事都尚未成熟,依家我哋成家准备去英国,香港亦无亲朋,麻烦你帮我睇住佢,无搞事惹祸先得。”


王天风笑,“果然系明家嘅大家姐……明台可以话我睇住长大嘅,佢细个时就几醒目,依家已经大个仔,你洗唔洗啊?”


望住明镜掘住佢,又改口表明态度,“好啦好啦,我应承你,帮你睇住佢唔搞事。”


明镜似是松咗口气,“好。至于第二件事……呢次去英国,其一系为咗生意,其二亦系为咗日后明家移民。依家有两间铺头系我哋结婚之后买嘅,我谂改至我名下,需要你一齐到场办手续。你放心,我今日只系讲给你知,之后我会揾律师写好文件,唔会比你蚀底。”


“是旦啦,我信你,你几时需要,通知我就得。”


“呢一个月。具体几时仲未定,之后联络你。”


讲完后攞起咖啡杯,一口喝尽,“下午公司仲有一个会等紧要开,我走先。失陪。”


王天风失笑,其实明镜唔需系佢面前咁……紧张?虽然佢哋已经离婚,既然话做得朋友自己就一定会似朋友咁对佢,甚至乎如果有一日明镜再次结婚,邀请佢亦都冇乜问题,只可惜出生于书香门第的明大小姐唔会理解。


陪佢出咗咖啡馆搭的士,明镜突然又同佢讲出一句。


“谢谢侬。”讲出口原来系上海话。


“仲以为你已经唔识讲家乡话。”王天风好比面讲笑,明镜果然轻松一些。


“识噶,不过好耐冇讲啦。”


有空的士停住面前,王天风送佢上车,转头比人撞到,两个人都后退三步。


“对唔住、对唔住……”个女仔低头道歉。

 

tbc


——————分割线——————

写在后面:

这个故事起源于我一个很高级的梦,不过梦到一半我被吵醒了,所以我也不确定会不会往下写。如果有人看我就坚持一下写完它。

其实我不太确定大多数人能不能看懂,对我来说用这种语言系统写文也是一个尝试,所以我很需要反馈,所以请给我评论,给我评论,给我评论。

关于文的讨论、关于语法的问题、关于能不能看懂,关于任何,都请放心大胆的评论,如果太多人看不懂我也许会搞个翻译版(其实翻译出来很多意思会变,搞不好我还会重写一次,所以目前我没有翻译的想法,不过取决于各位)

讨论可以,骂我不行。如果真的没人看那我就坑掉。

感谢~


评论(8)

热度(15)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据