青梅不喝酒

杂食动物//年更型选手

【风丽】两杯茶 02

一个港风尝试。

欢迎捉虫~


——————分割线——————


估唔到一出嚟就撞到人。


琴晚同明台讲再见之后,今朝于曼丽一出门又见到佢。


“今日得唔得闲啊,请你饮茶啦。”


于曼丽绕过佢咪走,又阻住佢,“你当我琴晚讲笑嗻?”


躲唔过去,“我今日唔得闲。”


“咁你几时得闲?”


……真系黐人精嚟噶。


望住佢对眼又唔嬲得出,“我都唔知,我依家搵紧工。做嘢食饭养番自己先。”


未谂到明台听讲,不由分说车埋佢系中环个度,一间一间陪佢一齐搵,逛哂成个上午落嚟终于觉得攰,入咗一间茶餐厅食糖水。


于曼丽只觉得尴尬,讲又讲唔出口,嬲又嬲唔得,只要明台系佢面前,个钟尴尬就冇乜地方可以躲。


算啦,只当今日陪佢饮茶,还咗佢呢一份人情,过几日自己再独自出黎搵先算。


明台唔知佢嘅处境,仲要问佢,“你到底中意做乜,我哋已经逛遍成个中环,你仲未搵到一份满意嘅嘢做?”


个对眼又好真诚,于曼丽知道佢系真心实意谂帮自己。但系越系因为咁,个原因越系将唔出口。


唯有沉默对佢。


明台亦都沉默,再开口把声低咗好多,“你唔讲出口,我帮你唔到。”


于曼丽知自己嘅态度系明台睇嚟未免太过消极,但系,算啦,冇乜但系。


“sorry,我走啦。”将个杯中奶茶饮尽,起身离开。保留自己最后一份自尊心,失态逃走亦都系冇办法中嘅办法。


明台未谂到佢会走,起身阻住佢,于曼丽见佢上来咪向外跑,跟著咪无喇喇撞到王天风。


 


王天风本来未觉得大件事,个女仔生得靓,又咁后生,比人撞到都可以当抽水,亦都系佢赚到。


但抬眼望住追个女仔出黎嘅明台,还是小小惊到。


明台亦都系。“姐……王生,点解你会系度?”


“啱啱同你家姐系个边讲嘢。我都仲未问你,点解你会系呢度,点解又会追住个位女仔出黎?”


“佢系我朋友嚟噶,我哋头先讲笑嗻。我朋友依家搵紧工,我陪佢一齐啦。”


依家先正式介绍咗两人。“呢位系于曼丽。呢一位系我老师,亦都系我家姐嘅前夫,王天风。”


“王生。”同佢点头,又对住明台,“咁……唔好意思,失陪,我走先啦。”


“你唔系哇……”明台谂追,被王天风阻住。


“你做乜啊?人哋女仔都话走啦,啱啱毕咗业就谂勾女?”


望见明台面色,又抢系佢开口之前先话,“我啱啱应承咗你家姐帮佢睇住你,你最好冇不服气。”


重新入咗茶餐厅,又重新点埋杯奶茶。


“讲啦,头先个女仔,点识得嘅?我识咗你咁耐,都未见过你话过你有边位朋友咁靓女。”


“吓?你讲乜啊……”


又细把声闹佢,“咸湿佬,好彩家姐同你已经离咗婚。”


王天风掘住佢,“讲正经嘢。”


明台亦将琴晚发生嘅嘢讲咗一次。


“咁你系话,个女仔住九龙城寨个度?一个人?”


“佢话佢同一班姊妹一齐,但我觉得佢只系呃我嚟噶。”


“一个人住唐楼,又唔似社团黑社会,只有一个可能,佢冇钱,亦都冇乜亲人。仲有可能,佢唔系香港人。”


明台愣住,“咁佢……”


“你谂乜嘢啊,我系话,可能佢系同你我一样,大陆嚟噶。”


“即系话,你系中环帮佢搵工,即便去interview,佢都冇可能收到offer。你都不如陪佢系呢间茶餐厅问下洗唔洗waitress。”


“不过依家都冇用啦,你已经伤害咗人哋嘅自尊。”


明台拍案而起,“但系佢冇同我讲过,一句都冇!”


“咪废话?你哋啱啱识咗仲未超过一日,如果系你,你会唔会话比陌生人知?”


明台于是跌返个座。


“不过,”王天风眯住眼,“与其关心头先个靓女系唔系香港人,我更想知道点解你会咁关心佢?”


“佢靓咯,靓大哂噶咩。”明台扮毫不上心个样。


“讲真话。你唔讲出嚟,我帮你唔到。”


头先呢句说话明明系自己讲比于曼丽,依家比王天风全数还翻比自己。真系风水轮流转。


“都话系佢靓咯。”无喇喇心入面唔舒服,唔肯讲真话。


好彩王天风未逼佢。


“既然你咁谂帮佢……不如咁啦,你帮佢读书先啦,佢依家个情况可能搵唔到任何工。如果佢愿意,我可以帮你手。”


 


于曼丽未谂到又碰见明台。


已经系晚上。


“终于返屋企?我哋倾下。”


个次换于曼丽点头,“好哇。”


于曼丽真系同人一齐住,客厅冇人,另外间房系闭着门,于曼丽拉住佢直接入咗自己间屋。实在太小,明台手足无措,坐咗唯一条凳,于曼丽比佢一杯茶,自己坐系床边。头先于曼丽话去间茶餐厅,明台坚持要去佢屋企,依家到咗,又觉得自己有啲过分。


“冇乜紧要,你放松啦,就当系自己屋企。”


“外面间屋个个系你姊妹?”


“亦都算是啦。”


“其实我嚟系谂同你讲声对唔住。”


于曼丽望向佢,明台亦冇再讲嘢,等于曼丽反应过嚟。


过咗几耐,于曼丽面上流下两行眼泪。


明台先至开口。


“我都知了……”


“我系真心想帮你,但系估唔到你系呢种情况。”


“或者我应该谂紧嘅。”


于曼丽摇头,“你唔会明嘅……”


又起身将佢向外推,“多谢你特登嚟搵我,唔紧要,我哋依然系朋友嚟噶。不过依家,请你走啦。”


tbc


——————分割线——————

写在后面:

还是请大家给我评论,给我反馈,任何内容都行。比心~

其实是一个不算复杂的故事,考虑到换了一个语言系统,所以把故事的结构简化了很多,这样我写着相对轻松,各位看着也不会很累。反正先是一个尝试,如果成功那我们下一篇再见

ps. 很可能没有下一篇,所以不是画饼(手动狗头)


评论(9)

热度(9)